تفاوت 2 عکس؛ حذف و اضافه‌ها به گعده کارگزاران نظام با رهبری چه کسانی بودند؟

تهران (پانا) - رهبر معظم انقلاب به رسم هر سال در ماه رمضان، شب گذشته با کارگزاران نظام دیدار کردند، دیداری که تصاویر آن همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است.

کد مطلب: ۹۱۵۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاوت 2 عکس؛ حذف و اضافه‌ها به گعده کارگزاران نظام با رهبری چه کسانی بودند؟

امسال نیز همچون سال گذشته عکسی که رهبر انقلاب در کنار سران قوا بعد از پایان نماز جماعت داشتند و برخی از رسانه ها از آن با عنوان «گعده» یاد کردند مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی بود.

اما «گعده» امسال تفاوت های چشمیگری با سال گذشته داشت؛ از افزوده شدن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه تا نبودن اسحاق جهانگیری در میان اعضای حاضر در گعده رهبری در عکس منتشر شده در سایت پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب.

سال گذشته در حلقه‌ای که کنار رهبری نشستند سران سه قوه و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری حضور داشتند و آیت الله آملی لاریجانی در کنار رهبر انقلاب نشست.

در عکس منتشر شده از مراسم سال 98، سران سه قوه روبه‌روی رهبر انقلاب و کنار یکدیگر نشسته‌اند و ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه به این جمع افزوده شده است. آیت‌الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار سران سه قوه حضور دارد و خبری از اسحاق جهانگیری نیست. با این حال محمود علوی، وزیر اطلاعات در کنار رئیسی به این گعده افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار