مدیرکل امورمالیاتی استان همدان اظهار کرد:

واریز 140 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سال گذشته

همدان (پانا) - مدیرکل امورمالیاتی استان همدان در جلسه شورای اداری این اداره‌ کل که با حضور معاونین و رؤسای ادارات امورمالیاتی برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان، حمایت از بخش تولید و استفاده از ظرفیت های قانونی موجود در جهت حمایت از تولیدکنندگان را از مهم ترین اولویت‌های اداره‌کل امور مالیاتی استان در سال جاری عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
واریز 140 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سال گذشته

محمد دلشادی گفت: مهم ترین هدف سازمان امور مالیاتی تحقق درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده است که این امر میسر نمی‌شود مگر در سایه مؤدی مداری و رعایت عدالت مالیاتی، که با توجه به اجرایی شدن طرح جامع مالیاتی و افزایش اطلاعات فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش و داد و ستد مؤدیان مالیاتی، رسیدن به این هدف سازمانی برای همکاران ما نسبت به گذشته سهل‌ الوصول‌تر شده است.

او تأکید کرد: از تمامی همکاران می‌خواهم نهایت تلاش خود را در راستای شناسایی منابع جدید مالیاتی و شناسایی فرار مالیاتی در جهت تحقق وصول صددرصدی مالیات پیش بینی شده در سال ۱۳۹۸ کنند.

دلشادی وصول مطالبات و معوقات مالیاتی و همچنین شناسایی و واحدیابی را از مهم ترین برنامه‌های این اداره‌ کل در سال جاری عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: در سال 97 حدود 140 میلیارد تومان عوارض از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز کرده ایم که این میزان واریزی می‌تواند کمک و تأثیر زیادی در عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان داشته باشد.

او با بیان این که در سال گذشته تمام تلاش بر این بود که مردم، اصناف و بازاریان تحت فشار مالی قرار نگیرند، خاطر نشان کرد: در این راستا بیشتر به دنبال وصول معوقات بودیم و بخش عمده‌ای از وصول هایی که در سال گذشته دریافت کردیم مربوط به بدهی‌های معوق چند ساله افرادی بود که مالیات خود را پرداخت نکرده بودند.

مدیرکل امورمالیاتی استان همدان با اشاره به دریافت حدود 63 هزار فقره اظهارنامه در سال 97 افزود: به منظور اعتمادسازی بیش از 30 هزار مورد اظهارات را پذیرفته و مالیات آن ها را قطعی کرده ایم.

دلشادی در پایان با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، ابراز امیدواری کرد که امسال سالی همراه با رشد اقتصادی و پویایی بخش تولید در کشور باشد.

سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار