دیدار پیشتازان سازمان دانش آموزی با مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان درهفته گرامیداشت مقام معلم(سپاس معلم)

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:در جامعه انسانى اساسى ترین کارتعلیم و تربیت است وکسى که این رسالت را به دوش مى کشد ((معلم)) است.

کد مطلب: ۹۱۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار پیشتازان سازمان دانش آموزی با مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش  استان درهفته گرامیداشت مقام معلم(سپاس معلم)

نادر جهان آرای ضمن اینکه در جامعه انسانى اساسى ترین کار تعلیم و تربیت است وکسى که این رسالت را به دوش مى کشد ((معلم)) است، افزود:کار معلمى به هرگونه تلاشى که براى هدایت وتکامل و تعلیم و آموزش انسان صورت مى گیرد اطلاق مى شود وبراساس همین تعریف است که پیامبران معلم بشر خوانده مى شوند وهمچنین پدر و مادر و دیگر اعضاى خانواده نسبت به کوچک ترها نقش معلم را دارند.

وی ادامه داد:آموزگاران کسانی هستند که دانش را در سال‌های تأثیرپذیر و حساس زندگی افراد به آن‌ها منتقل می‌کنندو آنچه بچه‌ها در کلاس‌های درس از دبیران خود فرا می‌گیرند درزندگیشان به آن‌ها کمک می کند و معلمان اثر چشمگیری بر رشد و پرورش فرزندان ما خواهند داشت.

جهان آرای نسبت به وظایف دانش آموزان به معلمان خود گفت:بچه ها باید در برابر مربی خویش مودبانه صحبت کنند و حرمت جایگاه معلم را نگهدارند.
جهان آرای در پایان گفت:آموزش و پرورش باید درمسیر درستی گام بردارد تابتواند نسلی را برای امروز و آینده پرورش دهد تا جامعه را به مکانی امن و قابل اطمینان برای زندگیِ اشخاص حقیقی و حقوقی تبدیل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار