در گفت و گو با پانا

غلامرضا فرجی: خانه دیگری جایگزین متری شش و نیم می شود

محسن امیریوسفی به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش انتخاب شد

تهران (پانا) - غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از انتخاب مجدد محسن امیریوسفی به عنوان رئیس و سیدمحمود رضوی به عنوان نایب رئیس شورای صنفی نمایش در جلسه اخیر این شورا خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا فرجی: خانه دیگری جایگزین متری شش و نیم  می شود

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه اخیر قرارداد فیلم تولدت مبارک در گروه سینمایی آزادی بعد از پایان اکران فیلم زندانی‌ها در گروه سینمایی آزادی ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه 18 اردیبهشت اکران می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم خانه دیگری در گروه سینمایی آستارا بعد از پایان اکران فیلم متری شش و نیم در گروه سینمایی آستارا ثبت و این فیلم از روز چهارشنبه 18 اردیبهشت اکران می‌شود و فیلم سرخپوست بعد از پایان اکران فیلم خانه دیگری به نمایش درمی‌آید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه افزود: قرارداد فیلم وکیل‌ مدافع در گروه سینمایی استقلال بعد از پایان اکران فیلم تختی ثبت شد و این فیلم از چهارشنبه 18 اردیبهشت اکران می‌شود و قرارداد فیلم شبی که ماه کامل شد برای عید سعید فطر ثبت شد.

وی اضافه کرد: قرارداد فیلم سامورائی در برلین ثبت و از روز چهارشنبه 18 اردیبهشت در سرگروهی باغ کتاب اکران می‌شود.

فرجی در پایان سخنان خود به ابقاء محسن امیر یوسفی در شورای صنفی نمایش خبر داد و گفت: محسن امیریوسفی به عنوان رئیس شورا، سیدمحمود رضوی به عنوان نایب رئیس و غلامرضا فرجی به عنوان سخنگوی شورا با اتفاق آراء انتخاب شدند.وی ادامه داد:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار