5 شب جشن ویژه خانواده 30 هزار نفری کارگران شهرداری اصفهان به مناسبت روز کارگر

اصفهان (پانا) - شهرداری اصفهان، به پاس قدردانی از زحمات کارگران شهری در بخش های مختلف، ویژه برنامه و جشنی خانوادگی با عنوان " سحر خیزتر از صبح" را به مدت 5 شب در محل شهر رویاها برگزار کرد. این جشن ها که از 11 تا 15 اردیبهشت برنامه ریزی شده، با برگزاری برنامه های تفریحی، اجرای نمایش و موسیقی، میزبان 30 هزار نفر از کارگران بخش های مختلف شهرداری و خانواده آنها است.

کد مطلب: ۹۱۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
5 شب جشن ویژه خانواده 30 هزار نفری کارگران شهرداری اصفهان به مناسبت روز کارگر

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با روز کار و کارگر در ویژه برنامه «سحرخیزتر از صبح» مرکز تفریحی شهر رویاها برای 5 شب میزبان خانواده 30 هزار نفری کارگران شهرداری اصفهان همراه با خانواده هایشان است. اجرای موسیقی، نمایش و استفاده از بازی های شهر رویاها از جمله برنامه های ویژه پیش بینی شده برای کارگران در این جشن است تا این قشر شریف و زحمت کش، ساعاتی را به دور از دغدغه کار در کنار خانواده به خوبی سپری کنند.
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت های شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی به صورت شبانه روزی ادامه دارد، اظهار کرد: از همین رو تلاش کارگران شهرداری هم شبانه روزی است تا شهری زیبا با همه شاخصه های مطلوب داشته باشیم.
وی ادامه داد: کارگران شهرداری اصفهان در بخش های مختلف فضای سبز، نظافت و جمع آوری پسماند فعالیت می کنند و ما برای افزایش روحیه آنها و به پاس قدردانی از زحمات آنها جشنی را به مدت 5 شب برای خانواده 30 هزار نفری کارگران در شهر رویاها تدارک دیده ایم.
حسین امیری افزود: استفاده از امکانات شهر رویاها برای کارگران و خانواده آنها در این 5 شب رایگان است. هر شب شش هزار نفر از کارگران و خانواده هایشان را میزبانی می کنیم تا طی 5 شب بتوانیم از زحمات همه کارگران شهرداری اصفهان قدردانی کنیم.
وی ادامه داد: تلاش ما برای رفع دغدغه های کارگران شهرداری بوده است و امیدوارم که این اقدام به روحیه همبستگی، هم‌افزایی و ایجاد شادی و نشاط در آنها کمک کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مورد با اشاره به اینکه برگزاری جشن های روز کارگر از سوی شهرداری یکی از اقدامات ماندگار این نهاد برای کارگران خود به شمار می رود، اظهار کرد: شهرداری اصفهان پیشتر در شب یلدا نیز جشنی باشکوه برای کارگران خود برگزار کرد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی شهرداری برای میزبانی از 30 هزار نفر در شهر رویاها قابل تقدیر است چراکه برگزاری چنین جشن هایی آن هم با حضور خانواده کارگران و طی چندین شب، تاکنون در شهرداری سابقه نداشته است. این تلاش نشان می دهد، کارگران برای شهرداری جایگاهی ویژه دارند.
نصر اصفهانی تصریح کرد: سرسبزی شهر اصفهان که در کشور زبانزد خاص و عام است مدیون تلاش های بی وقفه کارگران شهرداری در بخش های مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار