کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز کارگر و دلایل نامگذاری این روز عنوان کرد، تلاش های شبانه روی کارگران سبب شده که اکنون چرخ های اقتصادی ایران با وجود تحریم ها همچنان با قدرت می چرخد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

" داود راهزادی " در آیین تجلیل از کارگران نمونه با تشریح شعار سال " جهش تولید " و تاکید بر نقش کارگران در تحقق این شعار، خاطرنشان کرد: بدون شک جامعه کارگری در این سال تمامی تلاش خود را برای تحقق این شعار خواهد نمود.
وی گفت: امروز از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت قدردانی از فعالیت های آنان در یکسال گذشته تقدیر می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه افتخار می کند بعنوان " کارگر " مشغول به فعالیت است، ادامه داد: برق و تامین برق مهمترین زیرساخت توسعه در دنیا است.
راهزادی افزود: در دوران سخت مبارزه با " کرونا " تلاش کردیم مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین دغدغه را در بحث روشنایی پایدار داشته باشند و امروز افتخار می کنیم این اتفاق رخ داده است.
او تاکیدکرد که استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران مبارزه با این " ویروس " کمترین مشکل در حوزه تامین برق را داشته و مشترکین برق تاکنون نارضایتی در این ارتباط نداشته اند.

جشن کارگری برگزار نمی شود

مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با عذرخواهی از جامعه کارگری این استان، اظهارداشت: از اینکه بدلیل شیوع ویروس " کرونا " نمی توانیم در سالجاری جشن کارگری برگزار کنیم از تمام کارگران و خانواده های آنان در این استان عذرخواهی می کنیم.
" پروانه نیک مرام " گفت: اگرچه نمی توانیم "جشن روز کارگر " را برگزار کنیم اما برنامه های دیگری در این حوزه را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم نمود.
او از برگزاری نشست ویژه کارگران نمونه با رعایت این پروتکل ها با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور کارگران نمونه فردا پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کارگر در یاسوج برگزار می شود.
مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم یکی از دلایل شعار سال " جهش تولید "‌که از سوی رهبری انقلاب اعلان شد این بود که ایشان به کارگران اعتماد داشته و معتقد هستند کارگران می توانند در سالجاری، سرعت تولید را شتاب بیشتری ببخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار