برگزاری اختتامیه آسیب های اجتماعی و تقدیر از خانواده های شرکت کننده در طرح همکاری خانه و مدرسه

مشهد(پانا)_ مراسم اختتامیه آسیب های اجتماعی با حضور رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل، فرماندهان نیروی انتظامی، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ و خانواده های طرح همکاری خانه و مدرسه و منتخبین جشنواره نوجوان سالم در محل سالن همایش دبیرستان دخترانه مهشید مصلی نژاد ناحیه۶ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه آسیب های اجتماعی و تقدیر از خانواده های شرکت کننده در طرح همکاری خانه و مدرسه

نورالله جوانشیری، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه۶ گفت:آسیب های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم میزنند و هنجار های آن را مورد تعرض قرار میدهند حائز اهمیت میباشد.با توجه به آسیب های اجتماعی که نوعی بحران محسوب میشود و روند رو به رشد آن،بی شک مداخله در آسیب های اجتماعی نیاز به تفکری جامع دارد.

وی افزود: ناحیه 6 در مقایسه با نواحی ۱،۲ و ۵ در خصوص استفاده از فضای مجازی متفاوت است.

وی گفت:مسئله اعتیاد، مسئله ای کاملا جدی و در خور توجه است.

در ادامه ساعدی، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: فعالیت های فرهنگی مانند جشنواره نوجوان سالم نتایجی از قبیل پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، هدف از برگزاری شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان و مدارس در همه ی سطوح است.

وی گفت:خشونت، دخانیات و مواد مخدر سه شاخصه اصلی آسیب های اجتماعی هستند.

در این مراسم از ۳۰ خانواده شرکت کننده در طرح همکاری خانه و مدرسه ۵۰نفر از منتخبین ناحیه و ۱۳ نفر منتخبین استان در جشنواره نوجوان سالم تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار