عوامل «نون خ» امشب در شبکه یک

تهران (پانا) - مراسم تقدیر از عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی نون.خ، سریال برتر نوروز ۹۸ ، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عوامل «نون خ» امشب در شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، در این مراسم احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما، امیر حسین آشتیانی پور، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک و محمد مهدی یادگاری مدیرکل تامین برنامه‌های خارجی و رسانه سازمان نیز حضور داشتند.

در این مراسم مهدی فرجی تهیه کننده، سعید آقاخانی کارگردان، امیر وفایی نویسنده و حمید آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، علی صادقی از بازیگران و عوامل پشت دوربین حضور داشتند.

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما در این مراسم ضمن تشکر از زحمات گروه تولید برای ساخت این مجموعه برتر نوروزی، با اهدای لوح تقدیر از آنها تشکر کرد.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال نون. خ هم در این مراسم از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر داد و گفت: فصل دوم «نون. خ» به زودی کلید خواهد خورد . مشروح این مراسم امشب 14 اردیبهشت حوالی ساعت 19:30 از شبکه یک روی آنتن می رود.

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در ایام نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه یک رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار