نعیمه نظام‌دوست: کسی دوست ندارد در ایام عید فیلم غم‌انگیز ببیند

تهران(پانا) - بازیگر سریال «ن.خ» می‌گوید این روزها مردم ما به دلیل مشکلاتی که دارند ترجیح می‌دهند فیلم‌های شاد ببینند.

کد مطلب: ۸۹۸۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نعیمه نظام‌دوست: کسی دوست ندارد در ایام عید فیلم غم‌انگیز ببیند

سریال‌های نوروزی به دلیل ویژگی‌ تعطیلات عید، که اعضای خانواده را برای مدتی طولانی کنار هم نگاه می‌دارد، جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هستند و بازیگران این سریال‌ها توجه خاصی را از مخاطبان خود دریافت می‌کنند و نقش‌هایشان در این سریال‌ها بیشتر در یاد مردم می‌ماند.

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر سریال‌های «ساختمان پزشکان» و «باغ سرهنگ»، که در عید نوروز 98 با سریال تلویزیونی «ن.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به تلویزیون می‌آید، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا درباره تفاوت سریال‌های نوروزی می‌گوید: در تعطیلات عید نوروز افراد و خانواده‌ها وقت بیشتری را پای تلویزیون می‌گذرانند. از طرفی شادی و طراوت بهار به نوعی به روحیه آدم‌ها نفوذ می‌کند و مردم حال و حوصله بیشتری برای وقت گذرانی پای تلویزیون دارند و سریال‌های داستانی ویژه این ایام معمولا انتخاب اول بیشتر مخاطبان است.

این بازیگر درباره سریال نوروزی ن.خ می‌گوید: این سریال برای شبکه یک به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی ساخته شده و یک داستان کمدی - موقعیت است؛ یعنی همه اتفاق‌ها به‌صورت جدی اتفاق می‌افتند و نمی‌توان گفت که صرفا کمدی است.


«ن.خ» فضایی اجتماعی دارد
این بازیگر ادامه داد: فیلم «ن.خ» فضایی اجتماعی دارد و به معضلات روز جامعه می‌پردازد. این داستان‌ها معمولا اگر یک نگاه کمدی هم به آن اضافه شود مورد پسند مردم واقع می‌شوند. به نظر من هرچه فیلم رئال‌تر باشد و از فضای غم دور باشد مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند، زیرا کسی در ایام عید و با این اوضاعی که امروزه جامعه دارد فیلم غم‌انگیز نمی‌خواهد ببیند.


بازیگر مجموعه «محله گل و بلبل» درباره نقشی که خود در این سریال به‌عهده دارد گفت: نقش «بهنوش» را بازی می‌کنم که آرایشگر است و در همان محله‌ای که خانواده اصلی فیلم زندگی می‌کنند سکونت دارد. یک‌سری اتفاق‌ها رقم می‌خورد که او هم وارد فیلم می‌شود و در موضوع اصلی دخیل می‌شود.


نظام‌دوست همچنین درباره نحوه شکل‌گیری همکاری‌اش با سعید آقاخانی گفت: سال گذشته آقاخانی به من گفت که قصد ساخت این فیلم را دارد. مردادماه با من تماس گرفت که در آن زمان درگیر کار در مجموعه «گل و بلبل» بودم. در ابتدا نقش دیگری قرار بود بازی کنم اما زمانی که نقش‌ها را دیدم «بهنوش» را پسندیدم زیرا شخصیت بسیار جالبی دارد و آن را انتخاب کردم.


سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.


این مجموعه تلویزیونی به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار