ارسال کمک 11 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان به سیل‌زدگان حمیدیه

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ارسال ۱۹ کامیون و تریلر کمک‌های آموزش ‌و‌ پرورش استان کرمان به مردم سیل‌زده حمیدیه خبر داد و گفت: این کمک‌ها چیزی در حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان کمک‌های آموزشی، مواد غدایی و اقلام بهداشتی و نقدی است.

کد مطلب: ۹۱۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک 11 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان  به سیل‌زدگان حمیدیه

کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان به حمیدیه خوزستان با حضور سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان و احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: از ابتدا سیل همراهی و همدلی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان با مردم مناطق سیل‌زده وجود داشت.
احمد اسکندری‌نسب افزود: بعد از اینکه استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه معرفی شد با برگزاری جلسات متعدد کمک‌های قابل توجهی در مجموعه آموزش و پرورش استان جمع‌آوری شد که در قالب 19 دستگاه کامیون و تریلربه خوزستان ارسال شد.

او گفت: این کمک‌ها شامل 300 میلیون تومان وجه نقد و چیزی در حدود 400 میلیون تومان تجهیزات آموزشی شامل میز، صندلی، کانکس و دیگر اقلام مورد نیاز مدارس استان خوزستان و سه کامیون به ارزش 4 میلیارد ریال مواد غذایی و شوینده است.
با اشاره به اینکه روند اهدای کمک‌ها به مردم مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد گفت: تا پایان اردیبهشت هم مبلغ 4 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب آموزش و پرورش خوزستان واریز خواهد شد. اسکندری‌نسب با بیان اینکه فرهنگیان استان کرمان یک روز حقوق خود را هم برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان اهدا کردند گفت: این مبلغ بعد از واریز حقوق از حساب آنها کسر و به حساب آموزش و پرورش خوزستان واریز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار