با هدف کمک به سیل زدگان انجام می‌شود؛

ارسال لوازم خانگی توسط اتحادیه تولید کنندگان سمنان به لرستان

سمنان (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی و اتحادیه تولید کنندگان استان سمنان گفت: این اتحادیه با هدف کمک به مناطق سیل‌زده استان لرستان، لوازم خانگی مانند فرش و اجاق گاز و … به این مناطق می‌فرستد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال لوازم خانگی توسط اتحادیه تولید کنندگان سمنان به لرستان

علی اصغر جمعه‌ای، در دومین نشست انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی استان سمنان به میزبانی اتاق سمنان ضمن بیان اینکه کمک به سیل زدگان یک مسئولیت اجتماعی است، تاکید کرد: اعضای این اتحادیه مشارکت بسیار خوبی در کمک به مردم سیل زده داشته‌اند.

وی افزود: اعضای اتحادیه تولید کنندگان استان سمنان علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های خود را با اولویت خرید لوازم خانگی برای سیل زدگان استان لرستان ساماندهی خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان، گفت: تاکنون خرید فرش شش متری، دست کامل ۲۴ پارچه ظروف ملامین و اجاق گاز رومیزی و… برای سیل زدگان استان لرستان نهایی شده که در روزهای آتی به مناطق سیل زده این استان ارسال خواهد شد.

جمعه‌ای با بیان اینکه کمک به سیل زدگان در اولویت تولید کنندگان استان سمنان است، ابراز کرد: همراهی و همدلی با هموطنان در مواقع نیاز، یک رسالت از سوی اتحادیه تولید کنندگان محسوب می‌شود.

عجم حسنی نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان استان سمنان نیز در این نشست، ضمن بیان اینکه از کارخانجات گچ و دیگر تولید کنندگان محصولات ساختمانی درخواست می‌شود تا آنالیز قیمت‌های تمام شده محصولاتشان را اعلام کنند، گفت: شرایط بازار امروز به گونه‌ای است که پیش فاکتورها کمتر از یک روز اعتبار ندارد لذا نوسان قیمت لحظه‌ای است به طوری که تولید کنندگان نمی‌توانند نظم و ثباتی در بازار مشاهده کنند و برای رفع این امر باید تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار