گرامیداشت هفته معلم در تایباد

مدیر آموزش و پرورش تایباد: "ما معلمین مفتخریم که وارثان انبیاء هستیم"

تایباد (پانا) - در اولین روز از هفته معلم، مراسم گرامیداشت مقام معلم در سالن همایش های خلیج فارس دانشگاه پیام نور شهرستان مرزی تایباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش تایباد: "ما معلمین مفتخریم که وارثان انبیاء هستیم"

محمود آریامنش، رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد، ضمن خیر مقدم گفتن به میهمانان؛ بیان کرد: "ما معلمین مفتخریم که وارثان انبیاء هستیم". جایی که قرار است مسیر درست را به انسان نشان بدهیم. رسالتی که انبیاء بر عهده داشتند این بود که با ارشاد جمعی مردم را به راه کمال هدایت می کردند. این وظیفه بر عهده معلمین عزیز است.»

وی جایگاه معلمان را این چنین توصیف کرد: جایگاهی که با هیچ معیار مادی نمی شود آن را مقایسه کرد. جایی که قرار است کمال انسانی را به نتیجه برساند. حیات طیبه ای که ما و شما دنبالش هستیم در ناخودآگاه ما وجود دارد.

مدیر آموزش و پروش تایباد خاطر نشان کرد: مسیر درست زندگی کردن را معلم را ترسیم می کند که همان رسالت انبیاء است. این باعث افتخار ما معلمین است.»

در این مراسم معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی، نیز حضور داشت.

وی گفت: « گوش های مردم ضعیف شده و حرف مذکّران را گوش نمی کنند همچنان که فرمایش انبیای الهی را گوش نمی کردند و درود بر شما (معلمان) که علیرغم سختی ها و نامهربانی ها و پشت کردن ها با دانش آموزان خوش دل هستید.»

سلطانی خاطرنشان کرد: «وظیفه اصلی ما در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و معلم برتر، حضرت حق، پرورش دهنده و رشد هنده عقل انسان هاست و شما هم به عنوان پرورش دهندگان جامعه امروز خدمت می کنید.»

در این مراسم فرمانداری شهرستان تایباد، مدیر دفتر نماینده مجلس در تایباد، شهرداری تایباد، اعضای شورای اسلامی شهر و رؤسای ادارات حضور داشتند و از معلمان و مدیران نمونه استانی و منطقه ای و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار