معلمان برتر خوسف تجلیل شدند

خوسف (پانا) ـ در مراسم تجلیل از فرهنگیان و تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرسان خوسف، علاوه بر تجلیل از 19 معلم پیشکسوت، پنج معلم توانمند و پر تلاش تقدیر شدند.

کد مطلب: ۹۱۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان برتر خوسف تجلیل شدند

در این جلسه از پژوهشگر برتر استانی «حبیب حاجی پور» در جشنواره تولید محتوای الکترونیک سال 97 آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فاطمه سورگی، مرضیه قاضیانی، آسیه سورگی، زهرا نیکدل و محمود سیف اللهی کاندیداهای برگزیده کشوری تجلیل شد.

همچنین از فاطمه زهرا نجف پور، زهرا جاهد، لیلا شجاعی که در طرح معلم پژوهنده دارای رتبه نخست، و اعظم کوهی مقدم، ملیحه قاسمی نژاد، رتبه دوم طرح پژوهنده و حمید محمدی دارای رتبه سوم این طرح تقدیر شد.

در این مراسم از رتبه های برتر کنکور سراسری سمیه آراسته، محمد جواد کرمی، سیده فاطمه میرزایی، علیرضا رشد، مصطفی نخعی و حسین مالکی تجلیل شد.

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف در این مراسم گفت: آموزش و پرورش شهرستان در دو سال اخیر در بحث هدایت تحصیلی کمترین چالش ها را داشته و در برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی ، بنیاد علوی و مبتکران 100 درصد جامعه هدف را پوشش داده و با استاندارد لازم برگزار شده است.


محمد دانایی در مورد جذب و شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل افزود: شهرستان خوسف در این زمینه رتبه برتر استان را دارد به طوری که در مقطع ابتدایی و متوسطه حتی یک نفر بازمانده از تحصیل نداریم و این افتخاری است که با همکاری معلمان ، مدیران مدارس و شوراهای اسلامی روستاها به دست آمده است.


وی در مورد تشکل های دانش آموزی یادآور شد: امسال یکی از پست های هیئت رئیسه مجلس شورای دانش آموزی کشور توسط دانش آموز زکیه ایوبی از شهرستان خوسف و نماینده استان انتخاب شده که نشان از استعداد و توانمندی دانش آموزان منطقه می باشد.


محمد شفیعی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خوسف هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: آموزش و پرورش خوسف با توجه به شرایط سخت اعتباری توانسته با همکاری معلمان در کیفیت آموزش و کسب رتبه های علمی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود.


شفیعی با اشاره به اینکه رهبری بر نقش آموزش و پرورش و مشکلات معیشتی فرهنگیان تاکید دارند ، افزود: سعی شده دغدغه فرهنگیان به لحاظ کیفی و کمی با همکاری سایر دستگاه ها کمتر شود ولی هنوز هم تا شرایط ایده آل فاصله داریم از جمله در شهرستان سعی کرده ایم بسیاری از زیرساخت های آموزشی را فراهم کنیم ولی با شرایط مطلوب خیلی فاصله داریم چون اگر ما مسئولان کوتاهی کنیم مدیون هستیم.


شفیعی اشاره ای هم به نبود مراکز آموزش عالی در خوسف کرد و گفت: 90 درصد شهرستان های استان دانشگاه دارند ولی در خوسف فقط دانشگاه پیام نور با پاره ای مشکلات فعال است.


او تنها راه پیشرفت شهرستان را در سایه وحدت ، همدلی، تلاش و پیگیری دانست و افزود: در شرایط سخت اعتباری شهرستان از فرهنگیان سپاسگزارم و اگر کسر و کمبودی است تقصیر ما مسئولان است که نتوانسته ایم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.


حجت الاسلام موسوی رستگار رئیس شورای اسلامی شهرستان خوسف نیز در این مراسم با اشاره به آیات و روایات گفت: آنچه که خداوند دستور داده به مقام معلم رسیدگی نمی شود.


لاری معاون طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم با ابلاغ پیام تبریک مدیر کل گفت: معلمان شهرستان خوسف با تلاش خود پرچم تعلیم و تربیت را برافراشته دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار