فرهنگ سرای بانو در کاشان گشایش یافت

کاشان ( پانا )- شهردار کاشان گفت: جایگاه شهرداری از یک نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی تبدیل شده و به دنبال این است تا با اقدامهای فرهنگی و اجتماعی، زمینه مشارکت شهروندان در برنامه‌های مختلف شهرداری را فراهم سازد.

کد مطلب: ۹۱۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سرای بانو در کاشان گشایش یافت

به گزارش پانا کاشان، سعید ابریشمی راد درآیین گشایش فرهنگسرای بانو اظهار کرد: مشارکت مردم موجب عملکرد متناسب شهرداری و رضایت عمومی شهروندان می شود.

وی افزود: برنامه های شهرداری منحصر به فعالیت های عمرانی نیست و مشارکت بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ماموریت های مدیریت شهری بسیار اثرگذار است .

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان نیز گفت : برگزاری برنامه های متنوع از جمله کارگاه های فرهنگی اجتماعی، روانشناسی، اجرای مسابقه و نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اهداف راه اندازی فرهنگ سرای بانو است.

مرتضی والی زاده اظهار کرد: فرهنگ سرای بانو با هدف توسعه و ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی هنری، بسترسازی فرهنگی اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی و ایجاد فضایی مطلوب ویژه بانوان ایجاد شده است.

وی افزود: فرهنگسرای بانو، در سه طبقه با مساحت 680 متر مربع در خیابان 22 بهمن کاشان به عنوان یکصدمین مرکز وابسته به سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری این شهر راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار