نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غیرقابل نفوذ است

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غیرقابل نفوذ است، گفت: این نهاد از ابتدای تأسیس تا امروز محکم و استوار به راه خود ادامه داده است.

کد مطلب: ۹۱۲۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غیرقابل نفوذ است

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با جمعی از پاسداران و هادیان سیاسی استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان به مناسبت گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری با بیان اینکه وجود سپاه مایه ترس و هراس دشمنان شده است، اظهار داشت: این امر به خاطر عقیده راسخ و محکم این نهاد مقدس است که در میان پاسداران موج می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: عقیده انسان باید همچنان کوه استوار و همچون گره‌ای کور محکم باشد تا با هر تکانی دچار لرزش و لغزش نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با خطاب قراردادن هادیان، مربیان و کارشناسان سیاسی، تأکید کرد: باید این افراد سخنرانی‌هایشان همراه با عمل باشد؛ بدین معنا که خود، خانواده، دوستان و آشنایانشان عامل به آن باشند تا کلامشان در مخاطبانشان اثرگذار و نافذ باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه تحکیم عقاید و باورهای دینی باید از اهداف هادیان سیاسی باشد، گفت: مبارزه در راه عقیده همانند جهاد در راه خداست.

وی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه تصریح کرد: این اقدام ابلهانه برکات فراوانی داشت که از جمله آن همبستگی و وحدت بیش‌ازپیش ملت ایران بود.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن شهادت شهید مطهری گفت: این عالم جلیل‌القدر واقعاً پاک و مطهر بودند و با تأسی از امامان معصوم علیهماالسلام، سخنانش رنگ و بوی خدایی داشت.

آیت‌الله شاهچراغی عمل به سخنان و توصیه‌های اخلاقی و تربیتی استاد مرتضی مطهری را که مظهر اخلاق بود را راه رسیدن به اخلاق حسنه‌ای دانست که دین و اسلام بر آن تأکید کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار