به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم؛

کارکنان اداره کل ونواحی یک ودو در مراسم کوهپیمایی وعطرافشانی مزار شهدای گمنام ارتفاعات گاوازنگ زنجان شرکت کردند

زنجان (پانا) - کارکنان اداره کل ونواحی یک ودو زنجان با حرکتی نمادین در مراسم کوهپیمایی وعطرافشانی مزار شهدای گمنام ارتفاعات گاوازنگ زنجان شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان اداره کل ونواحی یک ودو در مراسم کوهپیمایی وعطرافشانی مزار شهدای گمنام ارتفاعات گاوازنگ زنجان شرکت کردند

در این دیدار علی وقف چی نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: «امروز ما وظیفه داریم تا در حد توان و بضاعت خود در پیشبرد انقلاب و رسیدن به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی گام برداریم.»

این مقام مسئول ادامه داد امیدوارم با همت مسئولین و دست اندرکاران و فرهیختگان بتوانیم جایگاه وشأن و منزلت معلمان را بالاتر ببریم.

در ابتدای برنامه ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان نیز مصادف بودن روزمعلم با شهادت معلم شهید مرتضی مطهری را مایه مباهات دانست چراکه در مورد دانش وعلم این شهید سرافراز همه اذعان دارند وتایید امام راحل(ره) نیز که فرموده اند مطهری پاره تن من بود شاهد این مدعا است.

رفیعی در ادامه سخنان خود گفت: «شهدای گمنامی که ما بر مزار آنان گرد آمده‌ایم حتی نامی از خود بر جای نگذاشته‌اند ولی همواره در محافظت و حمایت از انقلاب شاهد ،ناظر ویاریگر عملکرد ما هستند.»

وی ادامه داد: « شهدای گمنام تأسی به حضرت زهرا(س) کرده‌اند وما نیز بر مزار آنان بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری وشهیدان می‌کنیم.»

قرائت زیارت عاشورا، قرائت فاتحه برای ارواح مطهر شهدای گمنام وقرعه کشی واهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار