برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ناحیه 2 اهواز

اهواز (پانا) - یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جشنواره خیرین مدرسه ساز  در ناحیه 2  اهواز

با حضور امام جمعه موقت اهواز، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیران نواحی 4 گانه اهواز، مسئولین نوسازی مدارس استان خوزستان و جمعی از خیرین مدرسه ساز، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در کشور و یازدهمین جشنواره ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت شهر اهواز بر اهمیت کمک به ساخت مدارس تاکید و اظهار داشت: خداوند متعال انسان را به تعاون در نیکی ها دعوت می کند و مدرسه سازی امری است که تعاون در آن لازم بوده و خیرین با بخشش مال خود به توسعه کشور کمک می کند.

در ادامه این مراسم سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز خیرین مدرسه ساز را مصداق بارز انسان دوستی عنوان کرد و گفت: بی شک ظلمت و نور باهم برابر نیست و کار خیرین نیز قدم گذاشتن در راه نور و جاودانگی است.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز در این مر با بیان اینکه خداوند از تمام اعمال ما آگاه است، گفت : بدون تردید کوچکترین خیر و نیکی ما انسان ها دور از نظر خالق نخواهد بود و آن خیری که نفعش به سایرین باشد برتر و ارزشمند تر است.

در ادامه زیبا صالح پور مشاور نوسازی مدارس کشور اظهار داشت : بدون تردید دین مبین اسلام بیش از هر دین و آیین دیگری به علم بها داده و انسان‌ها را به تعلیم و تعلم فراخوانده است.
صالح پور افزود: در جشنواره خیرین مدرسه ساز قبلی ( جشنواره دهم) خیرین احداث بیش از 11 مدرسه را تعهد و در حال اجرای تعهدات هستند.
در این همایش کارشناسی مشارکت های مردمی این ناحیه طرح خیرین دانش آموزی را برای اولین بار در سطح کشور را رونمایی کرد.

گفتنی است در این طرح دانش آموزان به عنوان خیر در ساخت و ساز مدارس شرکت می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار