مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

نقش مهم خیرین مدرسه‎ساز در ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خیرین مدرسه ساز را مجاهدان طریق الی الله خواند و ساختن مدرسه توسط خیرین را نوعی پیشگامی آنان در عرصه تعلیم و تربیت و مصداق بارز فاستبقوالخیرات عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش مهم خیرین مدرسه‎ساز در ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مدرسه سازی به عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان مجمع خیرین مدرسه ساز را ظرفیت مهمی برای دستگاه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: این مجمع تلاش های مداومی در امر مدرسه سازی و محرومیت زدایی در حوزه مهم و حیاتی تعلیم و تربیت دارد. پورداود با بیان این که فرهنگ وقف و مدرسه سازی از دیرباز در بین ایرانیان رواج داشته است، افزود: خیرین مدرسه‌ساز از مصادیق نیکوکاری و نیک اندیشی هستند.

او راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی و ورود نهاد‌های مردمی به‌ ویژه در مناطق محروم را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: خیرین نیک اندیش با ساخت و تجهیز مدارس به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، باعث رضایت مندی مردم و در مرحله بالاتر رضایت خداوند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ظرفیت های خیّری استان همدان، خاطرنشان کرد: خیرین استان بیشترین تلاش را در مدرسه سازی داشته اند و این حرکت ارزشمند همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار