مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه: در راستای کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش‌آموز، نیاز به مساعدت خیرین نیک‌اندیش داریم

چهاردانگه (پانا) - جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهاردانگه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران، در دبستان امید آینده منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه:  در راستای کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش‌آموز، نیاز به مساعدت  خیرین نیک‌اندیش داریم

سعیده سید مومن گفت: هدف از برگزاری این نشست یاد کردن از نام کسانی است که با اندیشه والای مدرسه سازی به دیار حق شتافتند و قدردانی از خیرینی که در قید حیات هستند و همچنین تذکر و یادآوری برای همه ما که فقط با انجام فعالیت‌های خیر می‌توان در یاد‌ها باقی ماند.

او افزود: با توجه به توصیه‌های موکد بزرگان دین نسبت به علم آموزی و با عنایت به اینکه مدرسه بهترین مکان برای تربیت و آموزش است، می‌شود با اقدام جهت ایجاد فضایی مناسب دنیا و آخرت را بیمه نمود.

او گفت: ما در منطقه چهاردانگه با توجه به همجواری با شهر تهران هر ساله با افزایش و رشد جمعیت دانش‌آموزی رو به رو هستیم و با توجه به قدمت بالای ۴۰ سال آموزشگاه ها، بیشتر مدارس ما نیاز به ایجاد فضای آموزشی دارد و همچنین برخی از فضا هایی که در اختیار داریم نیازمند تخریب و بازسازی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه عنوان کرد: با توجه به اینکه مجمع خیرین سال‌های گذشته به صورت شهرستانی تشکیل شده و تا اکنون در حوزه‌ی پروژه های خیر ساز برون منطقه‌ای بخش چهاردانگه امری دیده نشده ، این مبحث ما را در آموزش و پرورش مصمم کرد که مجمع خیرین چهاردانگه را راه‌اندازی کنیم تا از این ظرفیت به نحو مطلوب تری برای دانش‌آموزان چهاردانگه بهره ببریم.

سید مومن بیان کرد: تعداد ۴۶۷ کلاس درس موجود در چهاردانگه داریم که بر اساس استاندارد کشوری به تعداد هشتاد وشش کلاس درسی نیاز داریم و بر اساس میانگین تراکم کشوری در مدارس چهاردانگه، پنج دانش‌آموز بیشتر از حد معمول در کلاس‌های درس حضور دارند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار