مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: اسلامشهر نیازمند نگاه خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است

اسلامشهر(پانا) - نهمین جشنواره خیرین مدرسه سازاسلامشهر با حضور مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، فرماندار، شهردار و مسئولین شهرستان در تالار الماس احمد آباد مستوفی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: اسلامشهر نیازمند نگاه خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است

در این مراسم حسینعلی بنار در سخنانی بیان کرد: 65 مدرسه خیر ساز در اسلامشهر ساخته شده ولیکن با توجه به کمبودهای به جامانده از دهه های قبل در آموزش و پرورش هنوز به کمک های خیرین خداجو نیاز داریم.

او افزود: دانش آموزان ما در شهرستان اسلامشهردارای قابلیتهای عالی هستند، از جمله در کنکور سراسری 100رتبه دو رقمی، در مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و .... رتبه‌های برتر را کسب کردند و این نشان از استعدادهای بالقوه آنان دارد و میطلبد در راستای احداث وتجهیز واحدهای آموزشی برای این عزیزان بکوشیم.

بنار در ادامه به تشریح مشکلات واحدهای آموزشی در اسلامشهرپرداخت و با ارائه آماری اذعان داشت: بیست و هشت واحد آموزشی دارای حکم قلع و قمع از افراد حقیقی داریم و سی واحد آموزشی با قدمت سی سال در حال کارهستندو از طرفی کلاسهایی با تراکم 35 نفر برخورداریم و این در حالی است که تراکم استان سی و دو نفر میباشندو مدارس مختلط روستایی نیز ازدیگر مشکلات آموزش و پرورش اسلامشهر است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد: مانیازمند نگاه خیر خواهانه خیرین مدرسه ساز هستیم که در خلوت خودبا خدای متعال معامله کرده و ذخیره آخرت معنوی برای خود اندوخته اند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار