مهمترین برنامه‌های کاندیداهای انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش

تهران (پانا)‌ - کاندیداهای انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش در دومین روز مرحله دوم این انتخابات مهمترین برنامه‌های خود در صورت انتخاب‌شدن به‌عنوان نماینده فرهنگیان در این شورا را مطرح کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین برنامه‌های کاندیداهای انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، با حضور نمایندگان ٣٢ استان کشور، دومین روز مرحله دوم انتخابات تعیین نمایندگان شورای عالی آموزش‌وپرورش در سالن شهید بهشتی اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است.

در روزهای نهم و دهم اردیبهشت‌ هرکدام از نمایندگان استانی که کاندیداهای مرحله دوم این انتخابات هستند به مدت ۴دقیقه به بیان برنامه‌های خود خواهند پرداخت و امروز پس از اتمام سخنان کاندیداها رأی‌گیری نهایی انجام می‌شود و ٣ نماینده فرهنگیان در شورای عالی آموزش‌وپرورش انتخاب خواهد شد. از بین منتخبان یک نفر باید زن باشد که بر اساس شیوه نامه این انتخابات نحوه تعیین این نماینده بر اساس بیشترین آرا کسب شده، تاکید شده است.

روحیه مطالبه‌گری، مدرسه‌محوری، آموزش فناوری اطلاعات و مهارت‌آموزی در مدارس، مسائل معیشتی، تکریم مقام معلم، توسعه مراکز رفاهی و ... از جمله مواردی است که کاندیداها در سخنان خود به عنوان برنامه‌های خود در صورت انتخاب در مرحله دوم این انتخابات به تشریح آن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار