رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان:

نظارت بر امور اجرایی لباس فرم دانش آموزان و سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان با بیان این که برای اولین بار دو مأموریت جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش به عهده سازمان دانش آموزی گذاشته شد از واگذاری پروژه لباس فرم دانش آموزی و سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر امور اجرایی  لباس فرم دانش آموزان و سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد

اجلاس رؤسای سازمان دانش آموزی که از روز شنبه در انزلی آغاز شده بود با تدوین و تشکیل کارگروه ها و ساختارهای مورد نیاز و همچنین نهایی کردن شیوه نامه اجرایی پروژه سرویس مدارس و پوشاک دانش آموزی پایان یافت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان، محور اجلاس رؤسای سازمان دانش آموزی را که با حضور مدیران استانی صورت گرفت، بررسی موضوعاتی در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: در این اجلاس مدیران استان ها با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود، شاخص ها و زیرساخت های سامانه ای که این دو پروژه باید روی آن ها استوار شود را مشخص کردند.

رضا میرزایی با بیان این که شیوه نامه اجرایی پوشاک دانش آموزی و سرویس مدارس به مرحله نهایی رسیده است اظهار کرد: انشاالله در آینده ای نزدیک مدیریت پوشاک دانش آموزی و سرویس مدارس از طریق سامانه عملیاتی خواهد شد.

لازم به ذکر است که پایگاه تغذیه سالم (بوفه مدارس) نیز سال گذشته با دستور وزیر آموزش و پرورش به سازمان دانش آموزی واگذار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار