شیوه‌نامه اجرای طرح لباس فرم مدارس و سرویس مدارس در سازمان دانش‌آموزی نهایی شد

بندرانزلی (پانا) - اجلاس روسای سازمان دانش‌آموزی که از دیروز در انزلی آغاز شده است٬ ظهر امروز با تدوین و تشکیل کارگروه‌ها و ساختارهای مورد نیاز و نهایی کردن شیوه‌نامه اجرایی پروژه‌ سرویس مدارس و پوشاک دانش‌آموزی، ادامه یافت.

کد مطلب: ۹۱۰۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه اجرای طرح لباس فرم مدارس و سرویس مدارس در سازمان دانش‌آموزی نهایی شد

سید هادی دلبری معاون هماهنگی اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا درباره محور جلسات امروز گفت: «امروز سازمان دانش‌آموزی با حضور مدیران استانی توانست موضوعات مختلفی را در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار دهد.»

او ادامه داد: «برای اولین‌بار دو ماموریت جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش به عهده سازمان دانش‌آموزی گذاشته شد. یکی بحث پروژه‌ سرویس مدارس و دیگری بحث پوشاک دانش‌آموزی مدارس است و ما باید در این راستای اقدامات عملیاتی را انجام می‌دادیم. نشست‌های خوبی در انزلی برگزار و نسبت به تدوین شیوه‌نامه و تشکیل کارگروه‌ها و ساختارهای مورد نیاز اقدام شد.»

دلبری گفت: «در این اجلاس نظرات روسای سازمان‌های دانش‌آموزی استان‌ها گرفته و شاخص‌ها و زیرساخت سامانه‌ای که این دو پروژه باید بر روی آن‌ها سوار شود مشخص شدند. در این جلسات شیوه‌نامه را به مرحله نهایی رساندیم و انشاالله در آینده نزدیک از طریق این سامانه‌ طرح پوشاک مدارس و سرویس مدارس عملیاتی خواهد شد.»

لازم به ذکر است که پایگاه تغذیه سالم (بوفه مدارس) نیز سال گذشته با دستور وزیر آموزش و پرورش به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده و امسال نیز با دستور سید مجمد بطحایی پروژه پوشاک دانش‌آموزان و سرویس مدارس نیز به عهده سازمان دانش‌آموزی گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار