بررسی افزایش ظرفیت کمپ ساماندهی معتادان متجاهر در شیراز

شیراز (پانا) - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و‌خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در کمیسیون سلامت، محیط زیست و‌خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی افزایش ظرفیت کمپ ساماندهی معتادان متجاهر در شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، قاسم مقیمی گفت: حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بر ظرفیت گردشگری تاثیر دارد و سبب آزار و اذیت همشهریان نیز می‌شود.

او با اشاره به جمع آوری معتادان برای آغاز سال نو افزود: این اقدام باید به صورت اصولی و در تمام سال اجرایی شود و نباید تنها به زمان خاصی بسنده کنیم.

او بر ضرورت همکاری همه نهادهای ذیربط در امر ساماندهی معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: نباید همه وظایف تنها بر دوش شهرداری باشد بلکه به همراهی و همکاری دیگر نهادهای اجتماعی و امدادی نیاز است.

او افزود: شهرداری شیراز ظرفیتی برای بانوان معتاد متجاهر نیز ایجاد کرد اما از آن استفاده نمی‌شود.

مقیمی از اجرای مراحل پیشگیری از اعتیاد خبر داد و افزود: برگزاری جلسه‌های آموزش مهارت زندگی و اجتماعی ویژه کودکان، آموزش مهارت‌های فرزند پروری در محله‌های پر آسیب و پیشگیری از استفاده معتادان از روش‌های صنعتی از مراحل پیشگیری ارائه شده از سوی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی است.

او افزود: مقرر شد نظرات اداره‌های مرتبط به بحث ماده ۱۶، جمع آوری و در اختیار معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قرار گیرد و پس از آن جلسه‌ی مشترک استانداری و مدیران مربوطه به منظور بررسی کارشناسی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار