سخنگوی شورای شهر شیراز:

احداث پارک انرژی های نو در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از ساخت پارک انرژی های نو در منطقه برف فروشان شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث پارک انرژی های نو در شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، نواب قائدی، گفت: در سال ۹۱ تفاهم نامه‌ای بین شهرداری، سازمان بهره‌وری انرژی ایران(سانا) و دانشگاه شیراز منعقد شده و در آن دانشگاه متعهد به انجام مطالعات و شهرداری موظف به تامین مکانی برای پارک انرژی‌های نو شده‌اند؛ همچنین تهیه و نصب تجهیزات و هزینه اجرای پارک به سابا محول شده است.

وی از اختصاص زمینی در بزرگراه حسینی الهاشمی در منطقه برف فروشان برای احداث پارک توسط شهرداری خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد استفاده از انرژی‌های نو و تاثیر این پارک در فرهنگسازی و آموزش مفاهیم برای دانشجویان و دانش آموزان تلاش داریم این اقدام با سرعت بیشتری اجرایی شود.

سخنگوی شورا با اشاره به تشکیل کمیته‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک و انرژی و تاسیسات ذیل کمیسیون افزود: پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت پارک، این موضوع در کمیته انرژی و تاسیسات کمیسیون ارجاع خواهد شد تا پس از بررسی کارشناسی نسبت به آن، تصمیم گیری شود.

قائدی با توجه به مطالعات اولیه انجام شده توسط دانشگاه و آماده بودن زیرساختها توسط شهرداری خواستار تکمیل مطالعات و اجرای فاز اول پارک انرژی نو شد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بررسی پیشرفت فیزیکی ، ریالی و تملکی پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه، امیر کبیر در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

قائدی ادامه داد: این تقاطع در سال ۹۶کلنگ زنی شد که با تغییر مسیر تردد ماشینهای سنگین از پشت کارخانه سیمان و هدایت به کمربندی نقش مهمی در کاهش تردد ماشینهای سنگین از ورودی جنوب غرب شیراز دارد.

وی از تزریق اعتبار لازم به پروژه به منظور اجرای آن خبر داد و گفت: در راستای رفع مشکلات ترافیکی در این مسیر اجرای این پروژه اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار