مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مدرسه محوری تواناسازی و پاسخگویی به تحولات درآموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدرسه محوری توانمد سازی و پاسخگویی لازم به تحولات آموزش و پرورش در قاموس نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۹۱۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : مدرسه محوری تواناسازی و پاسخگویی به تحولات درآموزش و پرورش

محمد علی واقعی در نست هماهنگی استان های معین گلستان که با حضور علی باقر زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، تصریح کرد: مردم به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی هموطنان خود را در استان های گلستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان تنها نمی گذارند.

او، اضافه کرد: ما اعتقا داریم تعلیم و تربیت در بستر مدرسه شکل می گیرد و به مین دلیل است که که در فرایند تعلیم و تربیت مدرسه اصلی ترین محور است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در سیستم مدرسه محوری مدرسه در رأس تمام برنامه های آموزشی و پرورشی قرار دارد، ادامه داد: همدلی و همزبانی نیز در سایه اعتماد شکل می‌گیرد و به دنبال این هستیم که اعتماد دانش‌آموزان و اولیای آنها، معلمان و کادر آموزشی را به خود جلب کنیم، چرا که معتقدیم تعلیم و تربیت بدون جلب اعتماد اتفاق نمی‌افتد.

واقعی با اشاره به سیل استان گلستان، ابراز داشت: فرهنگیان و دانش آموزان خراسان جنوبی کمک رسانی و حمایت از مردم نجیب استان گلستان و به ویژه همکاران محترم فرهنگی، دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی آنان را توفیقی بزرگ از جانب خداوند متعال دانسته و انجام آن را ادای وظیفه ای انسانی و اسلامی خود می دانند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن تشریح اقدامات آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص کاهش آلام و دغدغه های مردم گلستان عنوان کرد: به فاصله ی زمانی کوتاهی از وقوع سیل، اداره کل آموزش و پرورش استان طرح سیل مهربانی را با همکاری جمعیت هلال احمر استان اجرایی نموده و از طریق توزیع پنجاه هزار پاکت، اقدام به جمع آوری کمک ها ی نقدی دانش آموزان کرد.

او از اعزام یک گروه جهادی از سوی سازمان دانش آموزی استان به منظور کمک به خانواده های سیل زده خبر داد و تأکید کرد: گروه پیک امید کانون های فرهنگی تربیتی استان خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان مناطق سیل زده استان گلستان می باشد.

گفتنی است 6 استان خراسان رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، گیلان و خراسان جنوبی به عنوان استان های معین استان گلستان شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار