معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:

یکی از الزامات مدرسه محوری آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی است

سنندج(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی را پیشران مدرسه محوری عنوان کرد و گفت: در همین راستا 10 دوره آموزشی پیش بینی و اجرا می شود .

کد مطلب: ۹۱۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از الزامات مدرسه محوری آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی است

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان،در گردهمایی یکروزه مسئولین و رابطین شهرستانی مدرسه محوری که در سنندج برگزار شد با اشاره به اهمیت زیر نظام راهبری مدیریت گفت: در زیر نظام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضریب اهمیت و سهم راهبری مدیریت 44 درصد تعیین شده است .

وی افزود: به همین جهت در نظام راهبری مدرسه محوری نیز بر جایگاه مدیران مدارس تاکید و دوره های آموزشی خاصی برای توانمند سازی آنان به عنوان پیشران مدرسه محوری در نظر گرفته شده است .

طالب محمدی در ادامه به اشاره به محور بودن نیروی انسانی و با بیان اینکه بزرگترین سرمایه گذاری دانش است، گفت: محور دانش انسان است و با در نظر گرفتن نقش محوری انسان و سرمایه انسانی ، نیروی انسانی نیازمند مدیریت است .

مسئول برنامه آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی در مدرسه محوری در بخش دیگری از سخنان خود به دوره های آموزشی پیش بینی شده برای مدیران مدارس پرداخت و گفت: در مجموع 10 دوره آموزشی برای مدیران مدارس پیش بینی شده است که تا پایان مرداد ماه 98 باید برگزار و شرط استمرار و ارتقای مدیریت مدارس منوط به گذارندن وقبولی در این دوره ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار