در اولین نشست هم اندیشی اوقات فراغت تابستان ۹۸ مطرح شد؛

هاشمی: برنامه‌ریزی فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند برای نسل جدید از اولویت‌های ستاد اوقات فراغت شهرستان‌های استان تهران است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری اولین نشست هم اندیشی اوقات فراغت تابستان 98 با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در دفتر معاونت فرهنگی این اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: برنامه‌ریزی فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند برای نسل جدید از اولویت‌های ستاد اوقات فراغت شهرستان‌های استان تهران است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: با هدف رونق فعالیت پایگاه‌های غنی‌سازی فرایند اجرایی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 98 کلید خورد.

هاشمی، برنامه‌ریزی فعالیت‌های خلاقانه و هدفمند که برای نسل جدید، شیرین و جذاب باشد را اصلی‌ترین برنامه‌های ستاد اوقات فراغت دانست و افزود: تأمین نیروی انسانی متخصص و علاقمند، فضای فیزیکی و امکانات مناسب و تأمین اعتبار از جمله نیازهای اصلی اجرای مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان می‌باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رقم خوردن تابستانی به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان، تصریح کرد:

او گفت: استفاده از ظرفیت مدارس طرح امین، شاهد، پژوهش سراها، سالن‌های ورزشی، استخرها، اردوگاه، و سازمان‌های مختلف جهت تقویت برنامه‌های اوقات فراغت بخصوص با رویکرد مهارت آموزی ضروری است.

این نشست با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جمعی از رؤسای ادارات داخلی، مدیر و معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس فعالیت‌های اردویی و فرهنگی و هنری، مدیران و آموزگاران تعدادی از مدارس و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی ادارات آموزش و پرورش از 10 منطقه استان، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار