مجتبی هاشمی خبر داد: بسیج کلیه امکانات شهرستانهای استان تهران جهت غنی سازی بهتراوقات فراغت دانش آموزان

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پیگیری جدی جهت بسیج تمامی امکانات آموزش و پرورش و ارگانهای مختلف جهت غنی سازی بهتر اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی خبر داد: بسیج کلیه امکانات شهرستانهای استان تهران جهت غنی سازی بهتراوقات فراغت دانش آموزان

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران اظهار داشت: برنامه ریزی جهت برگزاری کیفی ترین برنامه‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش و همکاری ارگانهای مختلف با پشتیبانی فرمانداری‌ها در تابستان 98 صورت گرفته است.

او با اشاره به اهمیت اوقات فراغت بعنوان بهترین زمان آموزش غیر رسمی جهت یادگیری مهارت‌های رفتاری و زندگی، حقوق شهروندی و توانمند سازی در برابر آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت کامل فضاهای پرورشی و ورزشی از جمله اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخرها، پژوهشسراها ، مدارس و امکانات ارگان‌های دیگر با توجه به بین بخشی بودن برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است.

هاشمی، با تاکید بر مصوبه شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر همکاری و پشتیبانی همه جانبه استانداری و فرمانداران در برنامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه با باغ موزه و کتابخانه‌های عمومی و پیگیری برنامه های متنوع دیگر در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف برنامه‌های اوقات فراغت از جمله تقویت بهداشت روانی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی و تبیین حقوق شهروندی، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متمرکز استانی از جمله اردوهای یکروزه امید و نشاط، بازدید از باغ موزه وفضاهای متنوع دیگر از جمله برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار