برگزاری نخستین همایش فیزیک دانش‌آموزی در فارس

شیراز (پانا) - دبیر اجرایی همایش فیزیک دانش‌آموزی فارس از برگزاری نخستین همایش فیزیک با حضور 90 نفر از دانش‌آموزان منتخب فارس خبر داد و افزود: در این همایش، دانش‌آموزان منتخب دستاوردهای خود در زمینه فعالیت های آزمایشگاهی و دست ساخته های فیزیکی در حوزه درس علوم پایه و فیزیک را ارئه می دهند.

کد مطلب: ۹۱۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین همایش فیزیک دانش‌آموزی در فارس

زهرا علی اکبری گفت: همزمان با هفته معلم ، اولین همایش فیزیک دانش آموزی فارس با حضور 90 دانش آموز منتخب ، با همکاری انجمن معلمان فیزیک فارس و گروه آموزشی فیزیک استان و پژوهشسرای دانش آموزی رازی در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش فیزیک دانش آموزی فارس گفت: با اعلام فراخوان این همایش در سطح استان ، بیش از 900 دانش آموز از سراسر فارس آثار خود در زمینه فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌ساخته‌های فیزیکی و مقالات و فیلم در این حوزه را به دبیرخانه این همایش در شیراز ارسال کردند.

او ادامه داد: از مجموع آثار دریافتی 90 اثر به عنوان آثار منتخب این همایش معرفی شدند که خالقان این آثار در همایش استانی که در روز جمعه 13 اردیبهشت در مجتمع آموزشی غیردولتی پسرانه علم و زندگی در شیراز برگزار می‌شود ، آثار خود را به صورت سخنرانی علمی، ارائه ی شفاهی دست‌ساخته‌ها، نمایش فیلم‌های آزمایش‌های منتخب و انجام آزمایش‌های جذاب فیزیک ارائه خواهند کرد.

علی اکبری افزود: در حاشیه این همایش علاوه بر برپایی نمایشگاهی از دست‌ساخته‌های فیزیکی دانش‌آموزان، مسابقه‌های علمی به صورت تئوری و عملی در بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و از برگزیدگان این همایش نیز با اهداء لوح و جایزه تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار