تقدیر از 500 معلم نمونه منطقه ای و استانی همزمان با هفته معلم در فارس

شیراز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: هم‌زمان با هفته معلم از 500 معلم نمونه منطقه‌ای و استانی از سراسر فارس تقدیر خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۰۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 500 معلم نمونه منطقه ای و استانی همزمان با هفته معلم در فارس

عبدالرسول احمدی گفت: هم زمان با هفته معلم از 400 معلم نمونه منطقه ای و 100 معلم نمونه استانی از سراسراستان فارس تقدیر خواهد شد.

او گفت: در انتخاب معلمان نمونه منطقه ای و استانی شاخص‌هایی همچون، تلاش معلمان در حوزه پژوهش، تالیف و تحقیقات علمی، میزان مهارت‌های آنها در حوزه فناوری اطلاعات، کسب مقام‌های استانی و کشوری در زمینه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، میزان حضور در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، ارائه مقاله در همایش‌های علمی استانی و کشوری و سایر جلوه‌های معلمی مد نظر بوده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: در هفته معلم علاوه بر برگزاری همایش استانی و تقدیر از معلمان نمونه در سطح استان ،در همه مناطق و شهرستان ها نیز از معلمان نمونه منطقه‌ای تقدیر خواهد شد.

روزشمار هفته معلم در سال 98 عبارت است از پنجشنبه 12 اردیبهشت ،روز شهید مطهری ، اسوه ی معلمی، جمعه 13اردیبهشت، روز معلم، زمینه ساز وحدت ملی، شنبه 14 اردیبهشت ، روز معلم و مسئولیت حاکمیت نسبت به نقش و جایگاه او

یک شنبه 15 اردیبهشت ، روز معلم و مرجعیت اجتماعی او، دو شنبه 16 اردیبهشت، روز با پیشکسوتان تعلیم و تربیت، سه شنبه 17 اردیبهشت ، روز معلم مولد سرمایه انسانی و محور توسعه ی پایدار در سال رونق تولید، چهارشنبه 18 اردیبهشت ،روز معلم، مسئولیت پذیری و حراست از قداست معلمی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار