شاهچراغی: امروز رفاه، آسایش، عزت و احقاق حق کارگران باید دغدغه مسئولان باشد

شهرری(پانا) - امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید به‌سزایی در خصوص رفاه و آسایش زندگی کارگران دارند، گفت: امروز رفاه، آسایش، عزت و احقاق حق کارگران باید دغدغه مسئولان باشد.

کد مطلب: ۹۱۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شاهچراغی: امروز رفاه، آسایش، عزت و احقاق حق کارگران باید دغدغه مسئولان باشد

حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) به هفته غبارروبی مساجد اشاره کرد و گفت: دست‌اندرکاران مساجد علاوه بر تعمیرات ساختمانی و زیبا سازی در دهه غباروبی مساجد باید به دنبال احیاء جایگاه معنوی و باطنی مساجد نیز باشند.

او در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران به مناسب آغاز هفته کارگر اشاره کرد و یادآور شد: یکی از نکاتی که ایشان به کارگران گوشزد کردند این بود که در سایه کار و تلاش جهادی می‌توانیم رونق را در کشور ایجاد کنیم و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلوی تحریم‌های دشمنان ایستادگی نماییم.
شاهچراغی تصریح کرد: جایگاه کارگر به قدری در جامعه اسلامی بالا است که پیامبر گرامی اسلام(ص) دست کارگر را بوسید و بر حرمت آتش جهنم بر دستان این قشر تصریح فرمود.
امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن روز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند یکی از کارهای مهم تمامی آحاد جامعه باید تکریم و قدردانی از جایگاه رفیع معلم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار