حجت الاسلام شاهچراغی: کمک به مردم سیل زده یک وظیفه همگانی است

شهرری (پانا)- امام جمعه شهرری گفت: مردم و مسئولان با اتحاد خود در امر کمک رسانی به مردم بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند.

کد مطلب: ۹۰۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام شاهچراغی:  کمک به مردم سیل زده یک وظیفه همگانی است

حجت‌الاسلام‌ سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه و بسیج به موقع و بدون فوت وقت در کنار مردم مناطق سیل‌زده قرار گرفتند و نقش بسزایی در امر تامین غذا، بهداشت و اسکان مردم داشتند.

او در ادامه به تخریب خانه های مردم و زیرساخت های شهرهای سیل‌زده درپی باران های اخیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: حلاوت و شیرینی نیز در کنار تمام تلخی های سیل وجود دارد و آن این است که پس از بیست سال خشکسالی، امروز 35 سد کشور به همراه منابع زیر زمینی سیراب شده اند.

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: تبدیل مسیل به مسیر و گرفتن مبالغ گزاف از طرف دستگاه‌های دولتی برای صدور مجوز ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها از دلایل اصلی مشکلات پیش آمده در اثر طغیان رودخانه‌ها است.

امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: جوانان و دانشمندان پر‌تلاش ایرانی با تمام محدودیت‌ها توانستند به فناوری هسته‌ای که انحصار آن در دست چند کشور پیشرفته جهان بود دست پیدا کنند اما این امر به کام مستکبران عالم خوش نیامده است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار