وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد:

توجه به جوانان و سمن ها از اولویت های دولت تدبیر و امید

افتتاح استخر بانوان شهرستان تویسرکان توسط وزیر ورزش و جوانان

همدان (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی هیأت های اندیشه ورز، سمن ها و جوانان استان همدان توجه به جوانان و سمن ها را از اولویت های دولت تدبیر و امید بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به جوانان و سمن ها از اولویت های دولت تدبیر و امید

سلطانی فر با بیان این که در ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، حدود ٦٠ سمن وجود داشت اما هم اکنون تعداد سمن ها به ٢ هزار مورد رسیده است اظهار امیدواری کرد تعداد سمن ها تا پایان دولت دوازدهم افزایش و به ٤ هزار سمن برسد.

او با اشاره به این که هیأت های ورزشی به صورت خودگردان اداره می شوند گفت: ما تلاش می کنیم به هیأت ها توجه بیشتری شود.
سلطانی فر مدال آوری ورزشکاران ایرانی در سال های اخیر را امیدوارکننده دانست و آن را نشانه حرکت رو به جلو ورزش کشور عنوان کرد.

او با اشاره به اقدامات خصمانه دولت آمریکا و تحریم های اخیر این کشور علیه مردم ایران گفت: اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه باعث همدلی بیشتر و تقویت غرور ملی شد و همه ملت ایران، متحد در کنار هم در برابر دشمنان ایستاده اند.

استاندار همدان نیز در این گردهمایی توجه به سرمایه اجتماعی را از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: امروز در استان همدان به خوبی به موضوع ارتقا سرمایه اجتماعی پرداخته شده و توفیقات قابل توجهی به دست آمده است که یک نمونه از آن توجه به جوانان، سمن ها و تشکل های مردمی است.
در ادامه وزیر ورزش و جوانان همراه استاندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از سالن تیراندازی شهید شمسی پور و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح همدان بازدید کرد.

استخر شنای مجموعه بانوان شهرستان تویسرکان با ۱۰۶۲ متر مربع مساحت و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جوانان و ورزشکاران شهرستان تویسرکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار