حضور در مدرسه خیّری و درس خواندن در این مدرسه یک افتخار و امتیاز است

ابرکوه (پانا) - با حضور رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه ابرکوه ، معاون فرماندار ، بخشدار بخش بهمن، مدیر آموزش و پرورش ابرکوه و خیّرین مدرسه ساز روستای اسفندآباد، بیست و یکمین سالگرد جشنواره تقدیر و تشکر از خیّرین مدرسه ساز و مدرسه یار در آموزشگاه فاطمه الزهرا اسفندآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور در مدرسه خیّری و درس خواندن در این مدرسه یک افتخار و امتیاز است

"حسینعلی ملانوری" رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان در این مراسم به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش استان که حامل ابلاغ پیام ایشام بود از خیّرین و مسئولان شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر نمود و گفت : در کنار مردم بودن و ماندن جز عشق و محبت نیست .
حسینعلی ملانوری افزود : به مسئولان استان و شهرستان ابرکوه به خاطر پرورش این چنین افراد خیّر وعاشق تبریک می گویم که باعث شده تا ابرکوه نامی ماندگار در فرهنگ و تاریخ کشور داشته باشد که انشاء ا... بتوانیم قدردان خدمات این عزیزان باشیم.
وی اظهار داشت : جشنواره بیست و یکمین سالگرد تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز همزمان در 200 آموزشگاههای سراسر ایران در حال برگزاری است .
ملانوری خطاب به دانش آموزان گفت : حضور در مدرسه خیّری و درس خواندن در این مدرسه یک افتخار و امتیاز است جایی که در و دیوار آن با محبت و مهربانی ساخته شده است و با چه اوصاف و ویژگیهایی اینجا را بنا نهاده است و توام با سرمشق گرفتن از بزرگان باشد و همت و نگاه و درس خواندن و تلاش شما متفاوت تر خواهد بود و این قول را می دهم که شما آینده ساز این کشور باشید .
مدیر آموزش و پرورش ابرکوه نیز گفت : از 107 آموزشگاه شهرستان ابرکوه ، 24 واحد خیّری هستند که این جشنواره همزمان در این روز در این مدارس برگزار می شود .
کریمی همچنین افزود : 25 درصد فضای آموزشگاههای شهرستان خیّری می باشد .
در پایان این مراسم از خیّرین محترم جناب حاج قدمعلی شمس ، حاج سیداحمد میرغفاری ، حاج حسین سربازی و احمد سربازی این روستا با اهداء گل و لوح یادبود تشکر و قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار