کمبود نیروی انسانی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه بسیار حاد است

پانا (ابرکوه) - نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه عصر روز یک شنبه مورخ 98/2/29 با حضور عارفی مدیرکل و رضائیان معاونت پشتیبانی و دیگر مسئولان اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان یزد و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی انسانی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه بسیار حاد است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در این نشست بر ضرورت احداث مغازه در مدارسی که مجاور خیابان هستند تاکید کرد و اظهار داشت : احداث مغازه‌ای که ترجیحاً لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان را داشته باشد الزامی است.
کریمی رئیس آموزش و پرورش ابرکوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسوولین شهرستان در برگزاری جشن های روز معلم این امر را موجب انگیزه مضاعف برای معلمان دانست که بازخورد خوبی داشته و حرکت بسیار شایسته ای است.
در ادامه قیومی زاده یکی از مشکلات فعلی آموزش و پرورش ابرکوه را کمبود فضای آموزشی و فرسوده بودن آن عنوان کرد و گفت : کمبود نیروی انسانی از جمله دیگر مشکلات است که این مسائل در بخش بهمن شهرستان بسیار حاد تر بوده و نیازمند رسیدگی فوری است.

سپس محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه نیز با تأکید بر مشکلات کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی اذعان داشت : این مشکلات بر کیفیت تعلیم و تربیت نیز تأثیر گذاشته و آسیب های خود را کم و بیش برجای خواهد گذاشت .

در خاتمه این نشست مصوب شد مدارسی که قابلیت آن را داشته باشند که مغازه ای پیرامون کمک هزینه آن مدرسه ساخته و شهرداری موظف شد که بدون دریافت هزینه حجره های مدارس را احداث و تحویل دهد.

در این نشست مدیرکل نوسازی مدارس قول احداث یک مدرسه و مرکز آموزشی را با اعتبارات ملی در سال جاری داد و افزود چنانچه مسئولین شهرستان همیاری کنند اداره نوسازی مدارس استان آمادگی تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در شهرستان ابرکوه را دارد.

زهرا رضاییان/ابرکوه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار