اجرای طرح "همکاری خانه و مدرسه" در مدارس منتخب شهر تهران

تهران(پانا) - آخرین اختتامیه طرح "همکاری خانه و مدرسه" با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره مرقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل در دبستان فردوسی منطقه 3 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "همکاری خانه و مدرسه" در مدارس منتخب شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با اجرای جشن اختتامیه در دبستان فردوسی منطقه 3 شهر تهران، اجرای طرح "همکاری خانه و مدرسه"، که از ابتدای سال تحصیلی 98-97 برای 16 گروه و 5 دبستان شهر تهران آغاز شده بود به پایان رسید.

در این مراسم که با حضور محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت، منوچهری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل، پاشانجاتی معاون پرورشی و تربیت بدنی و افسرطلا کارشناس پیشگیری از آسیبهای اجتماعی منطقه 3 منطقه، بهرامنی مربی استانی طرح، مدیریت و اعضای کادر اجرایی طرح در مدرسه و منطقه، دانش آموزان و خانواده های آنها برگزار شد، فعالیتهای هفته هشتم به اجرا درآمد و از مربیان مجری طرح توسط مهمانان برنامه تقدیر به عمل آمد. همچنین زمانیان مدیر واحد آموزشی مذکور در جلسه ای در خصوص اجرای طرح و سایر فعالیتهای مدرسه برای مهمانان توضیحاتی ارائه دادند.

لازم به ذکر است طرح همکاری خانه و مدرسه به عنوان یکی از طرحهای موفق مبتنی بر شواهد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، برای پنجمین سال متوالی در سطح کشور برگزار شد. در این طرح دانش آموزان پایه اول ابتدایی به همراه خانواده هایشان به مدت هشت هفته در مدرسه حضور یافته و با اجرای فعالیتهای خانواده محور با موضوع مهارتی و افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت خانواده، با راهنمایی مربیانی که نقش تسهیلگری در برنامه را بر عهده دارند، انجام می دهند.

در سال تحصیلی جاری 16 گروه در 5 واحد آموزشی شهر تهران، شامل دبستان پسرانه فردوسی منطقه 3 - دبستان دخترانه فرزانگان منطقه 4 - دبستان دخترانه حبیبی کلهرودی منطقه 10 - دبستان پسرانه ائمه اطهار (ع) منطقه 15 و دبستان حضرت معصومه(س) منطقه 17 ضمن اجرای این طرح مجوز برگزاری این برنامه را در واحدهای آموزشی خود دریافت نمودند. کارگاه آموزشی متمرکز این طرح نیز با هماهنگی اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل، با حضر مربیان مجری طرح و با تدریس مربی استانی طرح آقای دکتر بهرامنی آذر ماه سال 97 به میزبانی مناطق 4 و 10 برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار