محمدصیدلو: یکی ازاصلی ترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی رجوع به قرآن ،اهل بیت(ع) و اقامه نماز است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: یکی ازاصلی ترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی رجوع به قرآن ،اهل بیت(ع) و اقامه نماز است

محمد صیدلو بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان با حضور 294 نفر در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، ده جزء، جزء سی ام، قرائت قرآن کریم، نهج البلاغه، تفسیر قرآن کریم و روش تدریس احکام در مجتمع شهید غیوری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

او مسابقات قرآن رابه‌عنوان یک رقابت معنوی، وسیله‎ای برای نزدیک شدن بیشتر به حقیقت و روح قرآن کریم دانست و افزود: فراگرفتن معارف قرآنی زمینه‎ای برای رسیدن به سلامت، امنیت، عزت و سامان یافتن زندگی مسلمانان در سایه تعالیم قرآن، عترت و نماز است .

صیدلو با تاکید بر اینکه یکی ازاصلی ترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی رجوع به قرآن واهل بیت(ع) و اقامه نماز است، تصریح کرد: هر انسانی که پیوند قلبی با قرآن برقرار می کند و با قرآن مانوس می شود، خداوند را ناظر براعمال خود می داند و از آسیب‌های مختلف مصون می ماند.

او خاطر نشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات با حضور نفرات برگزیده در تیر 98 به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار