هلال احمر تکاب به 150 مسافر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

ارومیه(پانا)- رییس هلال احمر تکاب گفت: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر این شهرستان در 2 روز گذشته به 150 نفر از مسافران و رانندگان گرفتار در برف و کولاک گردنه مایین بلاغ در 35 کیلومتری محور تکاب - شاهیندژ امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۹۰۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر تکاب به 150 مسافر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

جعفر سعیدی افزود: افراد گرفتار شده در جاده برفی گردنه مایین بلاغ تکاب، رانندگان و سرنشینان 35 خودرو سواری و باری بودند.


وی با بیان اینکه امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر این شهرستان با حضور به موقع در محل به این مسافران امدادرسانی کردند، اظهار داشت: این امدادگران در عملیاتی سه ساعته موفق شدند خودروها را از میان برف و کولاک نجات دهند و به ادامه مسیر هدایت کنند.


رییس هلال احمر تکاب بیان کرد: خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک گردنه مایین بلاغ این شهرستان فاقد تجهیزات ایمنی بودند و با تلاش امدادگران هلال احمر به زنجیر چرخ مجهز شدند.


سعیدی ادامه داد: در مدت امدادرسانی شبانه به خودروهای گرفتار شده در کولاک گردنه مایین بلاغ، پتوی گرم و تغذیه مناسب نیز از سوی امدادگران هلال احمر در اختیار سرنشینان خودروها قرار گرفت.


وی گفت: حوالی ظهر روز گذشته/سه شنبه/ نیز بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه خودرو سواری سمند در جاده برفی گردنه مایین بلاغ در 35 کیلومتری محور تکاب - شاهیندژ 2 نفر از سرنشینان خودروی سمند مصدوم شدند.


سعیدی افزود: یکی از مصدومان این حادثه توسط امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر تکاب به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار