معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

موزه ی آموزش و پرورش نماد و گنجینه فرهنگی است

موزه پل ارتباطی بین گذشته و آینده است

هرمزگان(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: موزه ی آموزش و پرورش نماد و گنجینه فرهنگی است و به عنوان یک سرمایه گرانسنگ معنوی در اختیار مردم فرهنگ دوست استان قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۹۰۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
موزه ی آموزش و پرورش نماد و گنجینه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، مرتضی رییسی حسنلنگی در نخستین نشست هم اندیشی موزه فرهنگیان که با حضور پیشکسوتان، اساتید، مشاوران و معاونان اداره کل، مولفین و جمعی از مسوولان استان در کانون غدیر بندرعباس برگزار شد افزود: اختصاص یک مجموعه به موزه آموزش و پرورش، دسترسی به آثار، دیدگاه ها و نوشته های اساتید را ممکن می سازد و بهترین بستر برای عملی کردن نظام پیشنهادات است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان و معلمان عزیز می توانند برای افزایش گنجینه معلومات خود و الگو برداری از این ظرفیت که فرصت مغتنمی را در اختیار آنان قرار می‌دهد استفاده داشته باشند و به دانش خود بیفزایند.

این مسوول همچنین گفت: قطعا با برنامه ریزی صحیح، استفاده از تجارب استان های مجری این طرح و همچنین استفاده مطلوب از فضای کانون، این طرح می تواند به بهترین نحو عملی شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: راه اندازی این مجموعه فاخر فرهنگی در واقع پل ارتباطی بین گذشته و آینده است و با تکیه بر تجارب ارزشمند پیشین که حاصل سال ها مجاهدت علمی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است، می توان برای آینده بهتراز آن بهره برد و استفاده کرد.

رییسی حسنلنگی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف این موزه فراهم ساختن بستر تحقیق و پژوهش است، خاطرنشان کرد: استفاده از منابع و سرمایه های علمی آموزش و پرورش که طی سال ها در امر تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار گرفته است می تواند به محققان و پژوهشگران این امکان را فراهم کند تا برای آینده آموزش و پرورش ایده ها و خلاقیت های نوینی را با تکیه بر تجارب نسل های پیشین فراهم و به تحول فکری کمک کنند.

وی در پایان تاکید کرد: با حمایت جدی مدیرکل آموزش و پرورش استان وهمراهی و همکاری و همفکری پیشکسوتان، اساتید، مولفین و همکاران خلاق فرهنگی، این موزه می تواند در جهت اعتلا و ارتقا شاخص ها و پویایی آموزش و پرورش استان نقش آفرین باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار