یوسف بهارلو : مهمترین عامل پیشرفت تغییر نگرش توأم با تفکر سیستمی است

تهران(پانا) - اولین نشست هم اندیشی کارشناسان حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل شهرستانهابرگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو : مهمترین عامل پیشرفت تغییر نگرش توأم با تفکر سیستمی است

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک ابر سیستم بسیار گسترده و یکی از مهمترین واحدهای آن واحد حقوقی آن است، اظهار کرد: هر چقدر جوامع بشری پیشرفت نماید، جایگاه علم حقوق هم پیشرفت خواهد کرد و حقوق و مبانی حقوقی گستردگی و تقسیم بندی خاص خود را دارد .

او با اشاره به جایگاه کارشناسی حقوقی در سیستم اداری گفت: کارشناسی که می پذیرد در جایگاه حقوقی انجام وظیفه نماید حتما باید سر آمد کارشناسان دیگر باشد و نسبت به توسعه فردی خود کوشا باشد.

بهارلو اشراف به به قوانین و مقررات را از شرایط اصلی کارشناسان حقوقی دانست و افزود: با بهره گیری از تخصص، دانش و تجربه بسیاری از مشکلات داخل دستگاه حل خواهد شد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نباید به انتظار شرایط مطلوب بمانیم بلکه با برنامه ریزی صحیح وبا تلاش و همدلی شرایط مطلوب را ایجاد نماییم، تصریح کرد: مهمترین عامل پیشرفت تغییر نگرش توأم با تفکر سیستمی است.

او افزود: اگر تغییر نگرش و تفکر سیتمی در ما ایجاد شود مسیر رشد و پیشرفت هموار می شود و خود و مجموعه نیز رشد، توسعه و پیشرفت خواهد نمود.

بهارلو با اشاره به اهداف و برنامه عملیانی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اظهار کرد: با فرایند آموزش و توانمند سازی مستمر کارکنان به توسعه فردی کمک خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یکی از عناصر رشد و توسعه را آموزش دانست و ادامه داد: برگزراری دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در بالا بردن سطح کیفی فعالیت ها بسیار موثر است.

این مقام مسئول برگزاری هیأت اندیشه ورز و استفاده از خرد جمعی کارشناسان سرآمد و خبره مناطق، ارزیابی دوره ای از عملکرد، جذب مشارکت‌های مردمی، شناسایی چالش‌ها و مشکلات، علت یابی احکام قضایی تکرار پذیر، ایجاد درآمدهای پایدار، شفافیت و انضباط مالی، بسط دولت الکترونیک در جهت کاهش دخالت نیروی انسانی، سیستماتیک نمودن اقدامات جهت جلوگیری از فساد اداری و ساماندهی املاک، اسناد و مستغلات راازاهداف و برنامه های اصلی این معاونت دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه تمامی این اهداف و برنامه‌ها منتج به افزایش رضایمندی شود در این صورت موفق شده ایم.

در ادامه رفیق مصطفایی رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تشریح اهداف، برنامه های عملیاتی از تشکیل جلسات هم اندیشی ماهانه به صورت دوره ای در مناطق تابع خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت کار این پست سازمانی ،شش منطقه تابع این اداره کل دارای پست ترکیبی با پست حقوقی می باشند که تغییر ساختار مورد توجه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار