مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: قبل از هر اقدام " نیازسنجی و هماهنگی" نتیجه مطلوب دارد

گردهمایی مدیران کل استان های معین استان خوزستان در سیل اخیردر حال برگزاری است

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که در گردهمایی مدیران کل استان های معین استان خوزستان حضور یافته، از بسیج کردن تمامی امکانات درون و برون سازمانی این استان برای کمک به سیل زدگان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: قبل از هر اقدام " نیازسنجی و هماهنگی" نتیجه مطلوب دارد

گردهمایی مدیران کل استان های معین استان خوزستان در سیل اخیر با حضور معاونین آموزش ابتدایی و پرورشی وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت در اهواز برگزار شد.

جعفر پاشایی در این جلسه از راه اندازی کمپین عظیمی متشکل از فرهنگیان و دانش آموزان استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: « تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می شود».

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: « کمک های غیر نقدی بعد از تحویل به دفتر مدارس و بسته بندی در انبار مرکزی در استان بصورت متمرکز استانی به خوزستان بارگیری خواهند شد ».

وی افزود: « آذربایجان شرقی تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی را بسیج کرده و حتی در این سیل مهربانی بازنشتگان محترم فرهنگی، تربیت بدنی، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان حضوری پررنگ دارند» .

پاشایی با تاکید بر بسته بندی تخصصی اقلام غیرنقدی و نظارت تخصصی بر آن، اذعان داشت: « در هر مسئولیتی باید قبل از هر اقدام هماهنگی و نیازسنجی لازم صورت گیرد تا کار نتیجه ی مطلوبی را داشته باشد ».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار