نظارت فرماندار پاکدشت بر مشکلات مسکن مهر امین در پاکدشت

پاکدشت(پانا)- فرماندار شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان مشکلات مسکن مهر امین قرار گرفت و دستور رسیدگی و ساماندهی به کانال آب این محدوده را صادر نمود.

کد مطلب: ۹۰۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت فرماندار پاکدشت بر مشکلات مسکن مهر امین در پاکدشت

برنامه بازدید میدانی هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه داریوش پازوکی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد از محل نشست زمین و گرفتگی آب در مسکن مهر امین برگزار شد.

در این بازدید تمهیدی ضمن دیدار با ساکنین و شنیدن مشکلات آنان، دستور رسیدگی فوری به رفع مشکل ساکنین را صادر نمودند که با تخریب دیوار سد راه آب و هدایت آبهای سطحی به کانال اطراف موقتا مشکل برطرف گردید و مقرر گردید با اجرای عملیات جدولگذاری و اقدامات کارشناسی توسط شهرداری،به زودی نسبت به ساماندهی آن اقدام گردد.

تمهیدی با تاکید بر این که مسئله فاضلاب در این شهرک هنوز حل نشده است گفت: جنس زمین و توپوگرافی آن به گونه‌ای است که باید مشکل فاضلاب آن حل شود. رویش علف های هرز در حاشیه بلوک ها که اکنون به فضای سبز تبدیل شده ،بیانگر جریان دائم فاضلاب در این زمین ها است.

شایان ذکر است که پاکدشت همچنین به دلیل سطح بسیار بالای زیر کشت سبزیجات و گل و گیاهان زینتی (که به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور صادر می‌شود) به پایتخت گل و گیاه معروف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار