معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی: برپایی نمایشگاه مشاغل در سالن ورزشی حسینیه جماران

بیرجند(پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه معرفی مشاغل خراسان جنوبی با 60 غرفه در سالن ورزشی حسینیه جماران بیرجند برپا شد.

کد مطلب: ۹۰۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی: برپایی نمایشگاه مشاغل در سالن ورزشی حسینیه جماران

فرشید جعفری در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: تعداد 30 غرفه این نمایشگاه در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و تولیدات دانش آموزان دبیرستان ای دوره دوم و هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان قرار دارد.

او با اشاره به نمایش قریب 5 هزار اثر تولیدی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای استان در نمایشگاه معرفی مشاغل خراسان جنوبی تصریح کرد: ابن تولیدات بیشتر در زمینه های هنر، صنعت، خدمات و کشاورزی می باسد.

جعفری با بیان این که نمایشگاه معرفی مشاغل خراسان جنوبی از دوم لغایت پنجم اردیبهشت ماه سال جاری صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است، افزود: علاوه بر تولیدات دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم و هنرجویان هنرستان های استان، آثاری از کار آفرینان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، میراث فرهنگی، فنی و حرفه ای و نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی هدف از برپایی این نمایشگاه را تحقق اهداف آموزشی و پرورشی ، آشنایی بیش از پیش دانش آموزان و هنر جویان با مشاغل مورد نیاز استان و اشاعه ی فرهنگ کسب در جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 29 هزار و 573 دانش آموز در دوره متوسطه دوم مشغول تحصیل هستند که 42 درصد آنان را هنرجویان هنرستان ها تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار