میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

تهران (پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۷۸۰ عنوان از کتاب‌های چاپ جدید، تجدید چاپی و سایر محصولات فرهنگی کانون در فضایی به مساحت ۲۵۰ مترمربع از روز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش کودک و نوجوان سی ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باعرضه محصولات فرهنگی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

کانون با بیش از ۷۸۰ عنوان از کتاب‌های چاپ جدید، تجدید چاپی و سایر محصولات فرهنگی کانون در فضایی به مساحت ۲۵۰مترمربع از روز۴ اردیبهشت ۱۳۹۸در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند.

در میان این آثار، اولین مجموعه «کتاب آوا» شامل کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز که به‌تازگی رونمایی شده است به همراه ۳۸عنوان از کتاب‌های بریل ویژه نابینایان نیز قرارگرفته است.

این آثار با موضوع‌های مختلف مانند مذهبی، شعر، داستان، علمی، کتاب کاردستی، آموزشی، رمان و... در نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

درعین‌حال ۶۳ عنوان لوح فشرده صوتی، نرم‌افزارهای بازی، کتاب الکترونیک و ۲۰عنوان سرگرمی‌های علمی آموزشی و... تولیدشده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

هم‌چنین در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی، نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کانون زبان ایران نیز در بخش «ناشران آموزشی» به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

سالن عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش «کودک و نوجوان» نمایشگاه کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

سی‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز ۴اردیبهشت ۱۳۹۷به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار