اولین گام برای کارآفرین شدن جوانان، آموزش است

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که جوانان البرز خلاق، خوش ذوق و در همه ی عرصه ها فعال هستند، اولین گام برای کارآفرین شدن جوانان را آموزش دانست.

کد مطلب: ۹۰۸۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین گام برای کارآفرین شدن جوانان، آموزش است

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز و گلریزان جهت ارسال به مناطق سیل زده کشور که باحضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با بیان این که " البرز از جوانترین استانهای کشور است " اظهار کرد: افتخار داریم که حوزه جوانان البرز برای پنجمین سال متوالی دارای رتبه نخست کشور است.

وی با اشاره به نفرات و جایگاه برتر استان البرز در مجمع ملی جوانان گفت: وجود ۱۸۰ سازمان مردم نهاد فعال در البرز، در سطح کشور بی نظیر است.

غفرانی جوانان البرز را همواره دارای حرف، ایده و انرژی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته خانه استارت آپ های البرز را راه اندازی کردیم تا ایده و خلاقیت جوانان به کار و فعالیت تبدیل شود.

وی تأکید کرد: جوانان استان البرز خلاق، خوش ذوق و در همه ی عرصه ها فعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان البرز در سال جدید این امادگی را دارد تا برای جوانان در حوزه های مختلف دوره های آموزشی برگزار کند.

وی تصریح کرد: اولین گام برای کارآفرین شدن جوانان، آموزش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار