استاندار آذربایجان غربی‌:

برای توسعه همه جانبه آذربایجان غربی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود

ارومیه (پانا)- استاندار آذربایجان غربی گفت: با تمام قوا با فساد در استان مقابله می کنیم.

کد مطلب: ۹۰۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برای توسعه همه جانبه آذربایجان غربی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود

محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون وزیر اطلاعات برگزار شد با اشاره به جانفشانی نیروهای اطلاعاتی،ارتش و سپاه تصریح کرد: امنیت کامل در آذربایجان برقرار است و با وجود توطئه های دشمنان برای ناامن نشان دادن مرزها، امنیت استان در بهترین وضعیت بوده و با تمام قوا برای توسعه استان در تمام حوزه ها آماده هستیم.

وی بااشاره به اینکه شعار سال سرلوحه برنامه های استان در سال جاری است اظهار کرد: از اواخر سال گذشته اقدام به شناسایی واحدهای غیر فعال و نیمه فعال در استان شروع شده و در تلاشیم با حمایت تولید داخلی و بهبود فضای کسب و کار و احیای واحدها گام موثری در رونق تولید در استان برداریم.

شهریاری بااشاره به اهمیت مبارزه با فساد گفت: با توجه به شرایط خاص مرزی استان تخلفات معابر کوله بری،سوخت مرزنشینان و زمین خواری در استان بررسی و در قالب پرونده به دستگاه قضا ارسال می شود.

استاندار آذربایجان غربی یاد آور شد: طی سال گذشته با تلاشهای انجام شده آذربایجان غربی در جذب سرمایه گذاری،بهبود فضای کسب و کار،جذب اعتبارات و در حوزه پژوهش جز استانهای موفق بوده است.

وی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه با بیان اینکه روزانه ۴۵ میلیون مترمکعب وارد پیکره می شود خاطر نشان کرد: حجم فعلی آب دریاچه بیش از ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲برابر شده است که بحمد الله این بارشها برای استان معجزه ای برای احیای نسبی دریاچه بوده است.

شهریاری بابیان اینکه مردم استان در کمک به مردم سیل زده کشور مشارکت بی نظیری داشتند بیان کرد: تاکنون 40 کامیون و کمک های نقدی زیادی توسط مردم استان به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار