شورای اداری مدیریت آموزش وپرورش خوی برگزار شد

ارومیه (پانا)- شورای اداری مدیریت آموزش وپرورش خوی با حضور اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای اداری مدیریت آموزش وپرورش خوی برگزار شد

جلسه ی شورای اداری بعد از ظهر روز یکشنبه هفته جاری با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی ، معاونین و کارشناسی های مدیریت در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان تشکیل یافت .

"لطف اله حسینعلی زاده "معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش خوی از کلیه ی معاونت های مدیریت و شعبات مربوطه که با صفا و صمیمیت امورات آموزشی و پرورشی را رو به جلو می برند تشکر و قدردانی نمودند.

وی در ادامه خواستار جدیت، عزم همکاران و تلاش بیش از پیش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف همه ما خدمت و جلب رضایت عمومی است، لذا تکریم مراجعین باید سرلوحه کارها باشد.

حسینعلی زاده کارکنان اداری را به رعایت اخلاق و قانون مداری توصیه کرد وافزود :زمانی بهترین بهره وری حاصل می شود که قانون و اخلاق را توامان مد نظر داشته باشیم .

مدیر آموزش و پرورش خوی ،توجه به کارائی و اثر بخشی برنامه ها را ضروری دانست و افزود : محصل ، معلم ، مدیر ، مردم و کارکنان اداری از ارکان تاثیر گذار دربرنامه های آموزش و پرورش هستند .

همچنین در ادامه این جلسه معاونت های مدیریت و برخی از کارشناسان حوزه ها و دوائر مختلف به بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهای خود را در راستای بهبود امور بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار