بازدید استاندار زنجان از چند واحد صنعتی و تولیدی/ روزی نو برای صنایع شهرستان ایجرود

زنجان (پانا) -استاندار زنجان به همراه جمعی از مدیران صنعتی استان از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایجرود بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شرکت ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۰۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار زنجان از چند واحد صنعتی و تولیدی/ روزی نو برای صنایع شهرستان ایجرود

فتح اله حقیقی از زمان انتصاب و پس از ورود به استان در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در واحدهایی که مشکل دارد، برگزار می‌کند تا مشکلات این واحدها حل شود .
استاندار زنجان در راستای برنامه‌های خود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از چهار واحد تولیدی و صنعتی در حوزه صنایع معدنی بازدید کرد تا از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مسائل و مشکلات شرکت‌های صنایع کشاورزی و کود زنجان، صنایع توسعه روی خاورمیانه، گروه صنعتی و معدنی زرین و سیمان خمسه قرار گیرد و در جهت رفع موانع و تسریع در روند راه‌اندازی این واحدها تدابیری اتخاذ کند.
وی تمامی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را شخصا و در محل یکی از کارخانه ها یا واحدهای تولیدی مشکل دار استان برگزار می کند تا ضمن بررسی مسائل و رفع موانع تولید استان، بطور ویژه به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در محل کارخانه بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار