اختتامیه اولین المپیاد نبوغ در استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در آئین اختتامیه المپیاد نبوغ از حضور دو هزار دانش‌آموز در المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی در استان خبر داد که این اتفاق مهم فرهنگی حاکی از توجه همه جانبه به جایگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۹۰۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین المپیاد نبوغ در استان یزد برگزار شد

حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و دبیر اجرایی المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی در آئین اختتامیه المپیاد نبوغ بیان داشت: خداوند منان را شاکریم تا توانستیم در فعالیت های تعلیم و تربیت این امر مهم و فرهنگی را به سرانجام برسانیم.

ملانوری گفت: المپیاد دانش‌آموزی نبوغ تمرین با هم رفیق شدن و شکست خوردن را برای دانش‌آموزان مهیا می سازد که نتیجه ماه ها و حتی سال ها تمرین را در عرصه رقابت را به ظهور رساندند.

وی در ادامه از حضور دو هزار دانش‌آموز در المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی در استان خبر داد که این اتفاق مهم فرهنگی حاکی از نشان همه جانبه به جایگاه تعلیم و تربیت است.

دبیر اجرایی المپیاد دانش‌آموزی نبوغ بیان داشت: استارت المپیاد نبوغ در سال 96 زده شد و حضور اکثریت دانش‌آموزان در المپیاد مربوط به نواحی 1 و 2 بوده که برگزیدگان المپیاد به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید نمود: بدلیل وقوع سیل، مرحله کشوری المپیاد نبوغ در اواخر خرداد ماه سال 1398 در استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان از تمامی دستگاه های مختلف که در این موفقیت و اجرایی نمودن این امر دخیل بودند صمیمانه تقدیر و تشکرکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار